Intern info
Intern informasjon:
2014:
Treningstider etter ferien: utg.pkt. Tirsdag og torsdag 18:30-20:00
Kiosk- og kjørelister for høstsesongen, finner dere under intern informasjon.
Uke 32: treninger
Uke 33: treninger og H-kamp tors.14.8 kl.19:00 og H-kamp søn.17.8 kl.15:00
Uke 34: treninger og B-kamp søn.24.8 kl.13:00
Uke 35: skoletur for 10.kl - treninger for de andre sammen med ??
Uke 36: treninger og B-kamp søn. 7.9
Uke 37: treninger
Uke 38: treninger og B-kamp 20.9
Uke 39: treninger og - H-kamp søn.28.9
Uke 40 og 41 treninger og sesongens siste kamp Hjemme den 12.10.
Noe sosialt må vi vel også finne på ?? :))
NYTTIG INFORMASJON FOR DALECARLIA CUP 2014
Avreise Statoil med maxitaxi onsdag 2. juli kl.15.00. Da rekker vi middagen som serveres frem til kl.20.00,
Ekstra bil til parg, står klar ved Statoil fra kl.14.30.
Vi skal bo på Tjärnaskolan. (der vi spiste i fjor)
|
DELTAGARAVGIFTEN dekker: Overnatting 4 netter |
UTSTYRSLISTE
Laken/dyne/sovepose/pute
Luftmadrass (bredde maks 90 cm)
Toalettsaker
Håndklær
Fotballsko
Leggbeskyttere
Kampshorts og drakta
Treningsdress
Strømper, minimum tre par
Evt. nylonstrømper
Collegejakke
Drikkeflaske
Fritidsantrekk
Badetøy
Lette sandaler/slippers
Joggesko
Mobiltelefon
Solkrem
Lommepenger (svenske kr)
2 kleshengere med navn
Regnponcho
Legitimasjon (bankkort/pass e.l)
Husk å navne alt dere har med dere av klær og utstyr J
KIOSKER både på Sportfältet og på skolene.
Fair Play Trophy
Til det jente-/guttelaget som oppfører seg best under turneringen både på og utenfor banen.
All informasjon og spilleskjema finnes på cupen`s hjemmeside. www.dalecarliacup.se. Det kommer oppdateringer fortløpende der nå.Lik Dalecarlia cup på facebook også.
Noen regler:
J F99 spiller 2x30 min
J Alle spillere må kunne legitimere seg, hvis vi blir spurt om det.
J Max 5 overårige pr. lag (dvs. 98`erne våre) – max 2 kan benyttes hver kamp.
J Senest 10 min før kampstart må man være ved banen.
J Hvert lag er ansvarlig for sine supporters opptreden.
J Bortelaget på skifte drakt ved draktlikhet.
J Vi trenger en linjedommer til hver kamp.
J Madrasser – max 90 cm brede, kan være bredere hvis 2 deler
J Alkohol og røyk er forbudt.
J Alt materiell som er på skolene, skal IKKE røres.
J Ikke tillatt å gå med fotballsko inne i gangene.
J Vise hensyn til de andre deltagerne, så trivselen blir bra for alle.
J Holde orden på rommet og i korridorene.
J Bruke søppeldunkene.
J Vi har selv ansvaret for våre verdisaker.
J Vi har ansvaret for at rommet vårt låses.
J Meld fra hvis man er uheldig og ødelegger noe.
Kamper:
F99 – gr.1:
|
Dato |
Kl. |
Hvor |
Bortelag |
Hjemmelag |
|
Tors 3.7 |
13:50 |
Bane 3 |
Kvarnsvedens IK |
NTI |
|
Fre 4.7 |
12:40 |
Bane 6 |
NTI |
Sala FF |
|
Fre 4.7 |
17:20 |
Bane 1 |
Tynset IF |
NTI |
|
Lør 5.7 |
16:10 |
Bane 6 |
NTI |
IFK Aspudden-Tellus |
|
Søn 6.7 |
08:00 |
Bane 6 |
IK Vikings FK |
NTI |
|
Finale |
10:20 |
Domnarvs-vallen |
Vinner gr.1 |
Toer gr.1 |
Andre lag fra Trysil som er med:
P98 – gr.2
|
Dato |
Kl. |
Hvor |
Bortelag |
Hjemmelag |
|
Tors 3.7 |
08:00 |
Bane 5 |
Kvarnsvedens IK |
TFK/Nybergsund |
|
Fre 4.7 |
08:00 |
Bane 2 |
TFK/Nybergsund |
Dalkurd FF |
|
Lør 5.7 |
09:10 |
Bane 6 |
Vasalunds IF |
TFK/Nybergsund |
|
Sluttspill fra søndag kl.11:30 |
||||
P00 – gr.2
|
Dato |
Kl. |
Hvor |
Bortelag |
Hjemmelag |
|
Tors 3.7 |
09:10 |
Bane 2 |
Västerås |
TFK |
|
Tors 3.7 |
15:00 |
Bane 5 |
TFK |
Procyon BK |
|
Fre 4.7 |
19:40 |
Bane 5 |
Kvarnsvedens |
TFK |
|
Lør 5.7 |
13:50 |
Bane 6 |
TFK |
Falu FK |
|
Sluttspill fra lørdag kl.19:40 |
||||
P01 – gr.2
|
Dato |
Kl. |
Hvor |
Bortelag |
Hjemmelag |
|
Tors 3.7 |
12:40 |
Bane 4 |
BP 1:4 svart |
TFK |
|
Fre 3.7 |
11:30 |
Bane 1 |
TFK |
Essviks AIF |
|
Fre 4.7 |
18:30 |
Bane 3 |
TFK |
Morgongåva SK |
|
Lør 5.7 |
09:10 |
Bane 2 |
Bullermyrens IK |
Falu FK |
|
Lør 5.7 |
18:30 |
Bane 4 |
TFK |
Stora Tuna |
|
Sluttspill fra søndag kl.10:20 |
||||
P03 – gr.1
|
Dato |
Kl. |
Hvor |
Bortelag |
Hjemmelag |
|
Tors 3.7 |
14:40 |
Bane 10 |
TFK |
Dalkurd FF |
|
Fre 4.7 |
14:40 |
Bane 10 |
Stallarholmens SK |
TFK |
|
Fre 4.7 |
19:40 |
Bane 10 |
Islingby |
TFK |
|
Lør 5.7 |
15:30 |
Bane 9 |
TFK |
Morgongåva SK |
|
Lør 5.7 |
18:50 |
Bane 10 |
IK Brage |
TFK |
|
Søn 6.7 |
11:20 |
Bane 9 |
TFK |
Islingby IK |
P05 – gr.1
|
Dato |
Kl. |
Hvor |
Bortelag |
Hjemmelag |
|
Tors 3.7 |
08:00 |
Bane 7 |
IF Tunabro |
TFK |
|
Fre 4.7 |
15:20 |
Bane 7 |
TFK |
Dalkurd |
|
Fre 4.7 |
18:40 |
Bane 7 |
Samuelsdals IF |
TFK |
|
Lør 5.7 |
11:20 |
Bane 7 |
TFK |
IK Brage 1 |
|
Lør 5.7 |
16:00 |
Bane 7 |
TFK |
Slätta SK |
|
Lør 6.7 |
18:40 |
Bane 7 |
Kvarnsvedens IK |
TFK |
Dalecarlia Cup 2.-6.juli 2014.
Vi må vite hvem som blir med på denne cup'n. Meld dere på innen 25.mai på Facebooksida vår. Cup'n er for J16-spillerne og spillere født i 1998 som vil være med oss.
Hver deltager må betale 1500,- innen 1.juni til kontonr. 1822 36 30673
Dette dekker: Helpension, d.v.s. logi 2/7 – 6/7 i skolsal på luftmadrass, i sovsäck etc som deltagarna har med sig själva.
Mer informasjon kommer etterhvert.
Cup'ns nettside: http://www.dalecarliacup.com/?lang=sv

JENTE-OG DAMEFOTBALLEN I NORDRE ARRANGERER BASAR I SAMFUNNSHUSET I JORDET 27.APRIL 2014.
Samme dag er det middagssalg der, noe Idrettslaget er ansvarlige for, så da slipper vi unna alt som har med servering å gjøre.
Vi satser på å starte salg av årer ca. kl.15.45, slik at vi kan begynne trekkingen ca. kl. 16.00. Det blir enåretrekning først, deretter trekkes det på basarbøkene.
Alle spillere, både jenter og damer, må bidra med 2 gevinster hver. Dette skal være skikkelige ting, og som en pekepinn kan vi si at hver gevinst skal ha en verdi på minst 75 kr.
NB! Det er også flott hvis noen i tillegg kan få sponset gevinster fra butikker eller andre bedrifter – kanskje dere kjenner noen som jobber aktuelle steder – slik at vi får enda flere gevinster.
Alle gevinstene leveres til basarkomiteensenest 11.april.
Alle spillere skal også selge en halvloddbok hver, 1000 lodd i hver bok, og hver spiller får maks 2 uker på å selge sin halvdel. Det blir navn på bøkene slik at dere vet hvem dere skal gi boka til, og førstemann får boka på trening uke 11-12. Denne leverer da til nestemann. Salget bør være ferdig omtrent til påske, og alle bøkene leveres til basarkomiteensenest onsdag23.april.
Dette er ett av våre viktige inntektsbringende tiltak, og alle må derfor gjøre sin del av jobben for at dette skal gi mest mulig penger i kassen – TUSEN TAKK!
Vennlig hilsen årets basarkomite
Inger Helen Eng 95139556
Marielle Heien41695427
Marianne Lund95870901
Dugnadsansvarlig:
Hvert lag i jente-/damesatsingen skal ha en dugnadsansvarlig. Denne personen velges blant foreldrene. Denne personen samarbeider med de andre dugnadsansvarlige for dugnader disse lagene har ansvaret for/deltar i; basar, Trysilrypa + evt. andre dugnader. For J16 er ?????? dugnadsansvarlig.






